Blogit on ihan nice juttu
Aloitin bloggaamisen 2.6.2010
En ole aikaisemmin blogannut kuin GoSussa mutta SO?
Mun merkinnät on: A)Outoja B)Tosi Outoja

!Antaisin itselleni:     Sydäntä!

By:SuperKakku ~She is Nice~